Sudi-sudikanlah follow blog saya ni..Terima Kasih (^_____*)Y

Saturday, October 12, 2013

Balik kampung + raya Haji...


Hai, salam pertemuan buat semua pembaca yang masih lagi setia mengunjungi laman yang tidaklah seberapanya ini.. memang sudah begitu lama lamanku ini tidak ku jejaki ya.. bukan apa, terlalu banyak halangan. Salah satunya adalah rangakaian internet yang kurang mengizinkan..



Ok, merujuk kepada tajuk di atas tu sememangnya "balik kampung" merupakan satu topik menarik perhatian dan perkara menarik yang diidamkan oleh kebanyakan insan perantauan khususnya. Ya, sepertinya kami yang bergelar penuntut di institut pengajian ni. Cuti bersempena hari raya Haji pada tahun ini, membuatkan jiwa kami ini berkobar-kobar untuk balik kampung. 


Namun, kesian juga bila tengok ramai rakan-rakan yang jauh tidak dapat balik ke kampung disebabkan faktor kewangan. Apa boleh buatlah pengorbanan menjadi pelajar lah katakan. 


Oleh itu, selamat menyambut hari raya haji buat semua muslimin & muslimat. Pengorbanan merupakan suatu perkara yang begitu bermakna dalam kehidupan kita. Semoga bergembira menikmatinya bersama keluarga dan orang tersayang, insyaAllah...


Sampai bertemu lagi, insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Jom kongsi pendapat. Terima Kasih di atas keprihatinan anda, ok !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom menabung dan menderma di sini..TQVM

pengikat silaturahim..insyaAllah..