Sudi-sudikanlah follow blog saya ni..Terima Kasih (^_____*)Y

Monday, May 27, 2013

Cuti-cuti --->>> 3 minggu...

Assalam & Shallomm...

Apa khabarnya bis kitak ah..hehe......harap2 baiklah hendaknya kan...untuk makluman anda, skrg ni merupakan cuti semester bagi kami2 yg bergelar pelajar 'maktab' lah katakan. Memang bosan amat jga lah..3 minggu lagik tu, lebih seminggu pulak lagi dari bebudak sekolah yg cma cuti diorg tu 2 minggu jak kannn...makanya untuk mengisi masa kekosongan yang agak boring ni, aku pun mencuba2 lah untuk menyenangkan hati yang kebosanan dengan update blog ni dan segala macam blog yg aku create tu..

Al-maklumlah, skrg ni aku memegang jwtn ndak 'bertauliah', mau taukah apa itu?...jadi tukang hebahan laman blog >>> Laman blog Geng Ops Sejarah-Ip Keningau + page(facebook) >>> Nota - Geng Ops Sejarah + tukang update apa jua entry terbaru ke dlm laman sosial kami orang tu lah..xpa, bagi aku kerja2 mcm ini memang best + mencabar juga. Yalah dgn kekangan masa yg tdk menentu lg ditambah plak dgn rangkaian wifi + wireless + broadband yg kadang kala meyentapkan hati & perasaan (ceh..ayaaaaattt tue bukan main lagik ah)...

Makanya, jikalau sahabat2 blogger sekalian sudi, maariiiilaaah memeriahkan lagi suasana perhubungan ini dengan melawat blog+page tersebut yah..kunjungan anda sgtlah dialu2kan. Skrg ni pun aku dlm usaha kempen & promote2 juga ni..Bah, wish me luck yah.. Buat blogger yg bukan dr sabah, harap, boleh lah mengerti bahasa blog saya ni, yalah saya ni kan anak kelahiran jati sabah, jadi memang penggunaan loghat sabah banyak juga diselitkan dalam post ni...

Apa-apa pun semoga kita dapat eratkan lg pershbtn melalui laman ini ok...TQVM !!!

wASSAlam...

No comments:

Post a Comment

Jom kongsi pendapat. Terima Kasih di atas keprihatinan anda, ok !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom menabung dan menderma di sini..TQVM

pengikat silaturahim..insyaAllah..