Sudi-sudikanlah follow blog saya ni..Terima Kasih (^_____*)Y

Sunday, May 5, 2013

aku & dunia ku....

Assalamualaikum....

Wah, sekarang ni bukan main lagi demam PRU13 kan...smua org dgn bangganya post gmbar jari telunjuk yg dicalit dakwat kekal tu...yg lawak + happening siap tukar picture profile fb 'blackout' punya stail lagi' menandakan sokongan padu pd parti yang depa support lah tu..tak palah, biarlah mereka dgn dunia mereka kan...
Apa-pa pun syukur alhamdulillah & tahniah buat anda kerana telah melaksanakan tanggungjawab sebagai rakyat malaysia ok !!!

Tapi aku tetap dengan duniaku.. haha...yg penting kita kena terima hakikat 'Undi adalah rahsia'..tak gitu kan... Oleh kerana hari ini adalah hari isnin bersamaan sehari selepas berakhirnya PRU13 semalam maka aku pun terdetiklah untuk mengemas kini teratak ku ini yang seakan-akan layu dimamah masa serta kesempitan waktu..

Sampai-sampai sempat edit-edit gambar ni :haha.... terus-menerus post ke fb & instagram laik...

c meow yang enjoy2x & fun yah....haha

ni gmbar smua classmate kitorg ni...oleh kerana boring yang amat, aku pun apa lagi, inilah kerjaku kalau sudah keboringan, memang edit2 gambar jak la kerja ku yah....

Ok..ok, kali ni, aku mau kongsi satu kisah yang agak menarik juga. Kebelakangan ni, ramai sangat yang mencari kelibatku disebabkan namaku yang agak pelik tu mengkali..hehehe...

1..."fironika ada tak?"...
2..."Kau si fironika ka?"...
3..."oh, rupanya dia si fironika"...
4...."aish....nama kamu ni pelik semacam, macam2x versi ada, arab ada orgputih pun ada..macam2x lah"....
5.........bla3x....

Macam2x sajalah kan..dan yang paling lucu tu, bila mana ada lagi yang tersilap orang ni..
"eh, fironika...bukan nama kau ada tersenarai jadi peserta tilawah al-quran ke?"...
Aku pun apa lagi, terkejut + terkedu pun ada juga tau...haha...
mentang2xlah aku pernah menyandang jadi "ustaaaajjjaaahhh" dulu2x...hahaha..(kisah lama baituh...)
nampak gayanya, aku belum sedia lagi la untuk ikut serta dalam pertandingan seumpamanya itu...
apa2xpun, insyaALLAH kalau suatu hari nanti terbuka juga pintu hati ini untuk menyertainya nanti kan..doakan jaklah yang terbaik ok....

Oklah, setakat ini sajalah yang ingin ku kongsikan...
Bukan apa, agak sibuk skrg ni minggu ulangkaji sbb mnggu depan dah exam kan.. & kesempatan yg ada ni, aku pun dah mula berjinak-jinak untuk explore sket2x pasal bissness..haha..."bissness plan" lah konon2x nya kan....bah, wish me luck ok, insyaALLAH !!!

Sampai ketemu lagi !!!
Ok, jaga diri hiasi peribadi...wassalam...

No comments:

Post a Comment

Jom kongsi pendapat. Terima Kasih di atas keprihatinan anda, ok !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom menabung dan menderma di sini..TQVM

pengikat silaturahim..insyaAllah..