Sudi-sudikanlah follow blog saya ni..Terima Kasih (^_____*)Y

Saturday, March 5, 2011

Rahsia Kalimah ini..

بسم الله الرحمن الرحيم
Bismillah irrahman nirrahim..




Assalamualaikum w.b.t & sejahtera buat kalian..

             Pada kesempatan kali ini aku ingin berkongsi bersama kalian tentang kelebihan sebenar kalimah suci ini. Hidup ini akan jadi jauh lebih mudah jika kita hiaskan dengan pendahuluan kalimah suci itu, insyaAllah. Alhamdulillah amalan ini membuatkan segala kerja ataupun usaha kita akan dihampiri keberkatan.  "Berkat", itulah yang selalu disebut-sebut bila kita menginginkan sesuatu kejayaan.

             Percaya atau Tidak?..Kadang-kala macam-macam perkara yang tidak pernah terlintas di fikiran kita terjadi kepada kita. Tidak kiralah ianya bersangkut paut pada hal-hal kejayaan ataupun kegagalan. Wallahu'alam..

             Ya, sebagai contoh ada sestengah perkara yang aku lakukan tidak bersungguh-sungguh tetapi hasilnya menemui kejayaan yang boleh mengkagumkan orang sekeliling. Hairan, juga pelik. Akhirnya, barulah aku menyedari, rupanya ianya dibantu sepenuhnya oleh kalimah Bismillahirrahmannirrahim. Namun, jangan pula dilupa bahawa nawaitu kita juga penting sebagai penyokongnya ya.

            Sebagai penghayatan dan renungan kita bersama, marilah bersama kita manfaatkan sumber bermanfaat ini. Hanya klik pada link ini--->>> Kelebihan Bismillah..

InsyaAllah, mungkin selepas ini ianya akan memberikan kita nur dan hidayah.

~wassalam..

No comments:

Post a Comment

Jom kongsi pendapat. Terima Kasih di atas keprihatinan anda, ok !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom menabung dan menderma di sini..TQVM

pengikat silaturahim..insyaAllah..