Sudi-sudikanlah follow blog saya ni..Terima Kasih (^_____*)Y

Wednesday, August 8, 2012

:: Selamat Berpuasa ::

Assalamualaikum... 

Memang terasa agak lama  menyepi kan.. maklumlah masa yang kurang mengizinkan menyebabkan aku sukar untuk menjenguk blog ini. Blog ini kian sepi tanpa berita. Namun, kali ini apa yang penting sekali adalah aku ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadat puasa buat rakan-rakan muslim khususnya buat rakan-rakan blogger yang tidak jemu menjenguk dan bertanyakan khabar melalui laman minda ini. 

Sejak kebelakangan ini terlalu banyak masalah yang membelenggu dan datang silih berganti. Sememangnya aku agak stress bila berada di situasi itu. Mungkin, masalah itu datang sebagai ujian yang sangat berharga buat diri kita yang perlu kita dihargai.






Semoga suatu hari semuanya akan selesai. Apa-apa pun, aku sangat menghargai keprihatinan rakan-rakan blogger yang sudi memberikan nasihat dan dorongan kalian. Sememangnya anda memang sahabat yang prihatin dan jujur. Sekali lagi, Terima Kasih Sahabat!...

No comments:

Post a Comment

Jom kongsi pendapat. Terima Kasih di atas keprihatinan anda, ok !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom menabung dan menderma di sini..TQVM

pengikat silaturahim..insyaAllah..